Utama » Iklan » Hartanah » Rumah » Semi D Palekbang Kota Bharu

Semi D Palekbang Kota Bharu

08 Mei 2020, 12:19    Kota Bharu, Kelantan

Hartanah, Rumah

1/5
2/5
3/5
4/5
5/5
Gambar 1
Gambar 2
Gambar 3
Gambar 4
Gambar 5

Harga: RM 289,000.00

Kondisi: Baru

Telefon: 0139270565

Ramai budak2 muda sekarang nak beli rumah alasannya tak mampu sebab rumah mahal. Tapi boleh pakai lagi ke alasan tu? Betul ke mereka ni dah cari betul2 rumah yang mereka nk beli atau borak kosong ja!

 

Sebenarnya ada je rumah yang murah dan mampu untuk mereka nk beli. Nak dengan tak nak je! Jangan jadikan alasan sebagai penghalang okay. Zaman muda2 ni lah kita kena kumpul harta. Nanti dah tua senang sebab dah ada semuanya! Tak payah nk bergantung kepada anak semata mata!

 

Lagi satu nak bagithu ni, mna yang duduk di kawasan Wakaf Bharu, Tumpat, Palekbang ini lah peluang korang semua! Sebab kami ada rumah yang korang boleh beli dengan harga yang MURAH dan SELESA. Nak tahu tak sebab apa selesa?? Jom baca apa kelebihan yang korang boleh dapat dengan rumah ni 👇🏻

 

✅ Harga mampu milik RM28x,xxx untuk keluasan 1200 - 1400 sf.

✅ 3 bilik dan 3 bilik air

✅ semi d chenderong batu- Percuma aircond 1 unit, lampu & kipas, Free Kos Guaman & Pindah Milik

✅ semi d palekbang - Free Kos Guaman & Pindah Milik

✅ Bila dah siap jambatan Palekbang - Kota Bharu lagi dekat jarak perjalanan

 

Ha tengok! 👆🏻 Sebab tu lah kami ckp rumah ni MURAH dan SELESA! Semuanya ada. Kalau tak cuba macam mana nak tahu knn?? So apa tunggu lagi!!

 

Komen ‘PM’ sekarang!!

Komen ‘PM’ sekarang!!

Komen ‘PM’ sekarang!!

 

ATAU

 

📲http://www.wasap.my/60139270565

📲http://www.wasap.my/60139270565

📲http://www.wasap.my/60199270565




Selamat datang Tetamu!

Sila log masuk terlebih dahulu.

Hab
Niaga